Jak wzmocnić chwyt?

Nieważne, ile już trenujesz pole dance, możesz mieć nadal słaby chwyt – on oczywiście z czasem się polepsza; potrafisz utrzymać się dłużej, zrobić więcej powtórzeń, palce mniej się ślizgają, z czasem czujesz się stabilniej. Możesz też przyśpieszyć swoje efekty, wykonując codziennie, bez większego wysiłku proste ćwiczenia.
Jedną z metod odkryłam sama, dostając mały prezent :- ) Drugiego dowiedziałam się na kursie instruktora pole dance.  Efekty zaobserwowałam już po kilku dniach, zwłaszcza podczas robienia Aishy (z góry) i stania na rękach;  zaskoczyła mnie przede wszystkim stabilność nadgarstków i zdecydowanie pewniejszy chwyt.
Oto one!

  1. Znacie piłeczkę antystresową? Takie ćwiczenie to sama przyjemność – czy siedzisz przed komputerem, czy telewizorem, ściskając ją, zrób sobie kilkadziesiąt powtórzeń – ja robiłam średnio 100-120 powtórzeń dziennie na jedną rękę.
  2. Kolejne ćwiczenie wymaga miękkiego ręcznika , ale tak naprawdę nie wymaga rurki – wystarczy coś stabilnego np. metalowa poręcz, trzepak, a nawet klamka (ale wtedy zahaczamy ręcznik (odpowiednio długi) z obu stron drzwi.
    Ważne jest, by móc zaprzeć się stopami – przy rurce to proste. następnie odchylamy się, trzymając na ręczniku; jeśli czujesz się niepewnie, chwyć ręcznik bliżej, nie rob dużej odległości.Może paść pytanie, czy wystarczy kawałek liny, paska czy taśmy. Otóż to właśnie miękki ręcznik  jest tu kluczowy dla pracy naszych palców!

    Postaraj się wytrzymać 5-10 sekund w jednej pozycji. Najlepiej zrobić około 3 powtórzeń – ale możesz i więcej!

 

To tyle co do ćwiczeń wzmacniających chwyt- jeśli macie jeszcze coś równie prostego, dajcie znać :- )

Dodaj komentarz / Add comments

avatar
  Subscribe  
Powiadom o